Dagens trening

Kom meg på trening ganske sent idag, var på senteret rundt halv 9. Egentlig var jeg ganske fornøyd med det, jeg tenkte at det kom til å være meg og 4-5 av de hardcore-gutta, men det var like fullt som kl 11 på en tirsdag! Jeg fikk i hvertfall slitt meg greit ut.

  • smal knebøy
  • ettbeins knebøy
  • rygghev
  • bicepscurl
  • militærpress
  • dips
  • hangups

Rakk innom Mega for å kjøpe yoghurt naturell og epler på tilbud også :)

Når jeg kom på trening så jeg denne i søpla.


Jeg må flire litt. Jeg liker godt Lays, kanskje det beste potetgullet, men usikker på om jeg hadde spist det på treningssenteret, uansett før eller etter trening. Hva syns dere? Jeg hadde nok stirret litt ekstra om jeg hadde sett ei jente sitte god og svett etter trening og spise potetgull.

Avslutter med dagens hjem-fra-trening-utsikt. God fredagskveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar