I'm back

Etter en lang pause pga både sommerferie og ny hverdag med alt det innebærer har jeg bestemt meg for å starte å blogge igjen.


Jeg har også gjort noen kostholdsendringer i løpet av de siste månedene, noe jeg aldri trodde jeg kom til å gjøre. Men nysgjerrigheten tok overhånd en gang i juni, og etter en prøveperiode ha ordningen blitt mer permanent. Jeg, som sikkert mange andre, har fått med seg trenden med glutenfri mat, og lavkarbo. Jeg bestemte meg for å teste en uke uten brød, potet, pasta og ris. Og jeg føler meg så mye bedre i kroppen. Mindre sukkersug, og trøttheten som pleide å komme på ettermiddagen er borte. Lykke :D

Jeg har likevel ikke sluttet helt med stivelsesrike matvarer, de dukker opp innimellom (hvem kan vel motstå nybakt brød en søndagsmorgen?), men i mindre grad enn før.

1 kommentar:

  1. Velkommen tilbake! Vil gjerne lese om tips og oppskrifter til glutenfri mat:)

    SvarSlett