Inspirasjon

Jeg henter masse inspirasjon til matlaging og et sunnere liv fra blogger, men ofte syns jeg det kan være vanskelig å finne igjen oppskrifter, eller i det hele tatt huske på at den oppskriften på den bloggen skulle jeg prøve. Derfor har jeg en hel stabel kokebøker, men mine favoritter ser dere her.



Helsekokeboken og heftet til Kristine Weber har jeg hatt en stund. Forrige uke dumpet den nye boka til Fotballfrue ned i postkassa, og jeg klappet i henda av lykke. Store, flotte bilder, og masse inspirasjon.


Dere ser kanskje noen små postit-lapper stikke opp fra Helsekokeboken. Jeg kan sitte og bla meg igjennom flere kokebøker og sette lapper på oppskrifter jeg vil prøve. Da finner jeg fort fram når jeg skriver den ukentlige middagslisten

Hvor henter dere inspirasjon til et sunnere liv?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar