Dagens frokost

Storkoste meg med denne frokosten i morges: frokostblanding, avocado og røkelaks, varmt sitron- og ingefærvann og rød juice. Lagde rød juice av rødbete, selleri, eple, sitron, ingefær, paprika og squash. Tynnet ut med litt appelsinjuice etterpå, den ble sterk ja :)





Det gikk veldig fint uten brød, potet, ris og pasta forrige uke (selv om det ble et par måltider med). Følte meg ikke trøtt om ettermiddagen, og hadde hatt nok energi til trening om jeg ikke var slått ut av varmen (ikke at jeg klager), så jeg fortsetter enda en uke uten stivelsesrike matvarer. Jeg føler at jeg må være mer kreativ på kjøkkenet når det gjelder grønnsaker, siden jeg ikke kan ha potet, pasta eller ris som en del av middagsmåltidet, og det er kjempegøy :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar