Lakristips

Jeg er egentlig en skikkelig lakrisjente, og favoritt er Djungelvrål <3 Den inneholder heldigvis ikke palmeolje, så jeg kan spise den innimellom og samtidig ikke kverke orangutangene. Vi har forresten blitt veldig bevisste dette med palmeolje her i huset, kjøpet ingenting som inneholder vegetabilsk olje/fett. Dette er stort sett palmeolje, som uansett ikke er er god olje for kroppen. Mye av smågodtet inneholder også vegetabilsk fett, i tillegg til alt sukkeret. Når jenta trenger lakris er det ikke nok med sunn sjokolade eller kake!



Derimot fant jeg ren lakris på Meny idag! Skikkelig god lakrissmak også, kanskje litt sterk ettersmak, men da sitter lakrissmaken enda lenger i munnen :D Kostet omtrent 40,- tror jeg.


Ellers kjøper jeg meg litt av denne innimellom. Det jeg trodde var den reneste lakrisen - til idag! De har den på Ica Maxi og Søstrene Grenes i Trondheim blant annet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar