Søndagsfrokost

Søndagsfrokost pleier her i huset å bety egg, laks, spekeskinke, te, nypresset juice, nybakt brød, brie, frukt, ja den type ting. Men siden jeg har en deadline i kveld, hele to oppgaver også, blir det en siste dag med frokost over bøkene. Mummimamma holder meg med selskap idag også. Full av vaniljekaffe :)


Dagens havregrøt består av 1 dl havregryn, 1 ss linfrø, 1 snau ss hamp-protein, 1 halvt eple i småbiter og 2 dl vann. Jeg lager alltid grøt på vann, syns ikke det blir noe godt med melk. Smak og behag. Jeg drikker alltid melk ved siden av uansett. Topp herligheten med masse eplepaikrydder.







2 kommentarer:

  1. det var en ny og deilig vri på havregrøten :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ikke sant. Jeg pleier vanligvis å bruke rødt eple, men hadde bare grønt idag. Veldig godt det også :)

      Slett